вівторок, 16 лютого 2016 р.

Сценарій родинного свята для учнів 7 класу

Учні сьомого класу стають дорослішими. Вони намагаються вийти з-під батьківської опіки. Але ще з великим задоволенням візьмуться готуватися до родинного свята. Класному керівнику важливо підтримати їх прагнення порадувати рідних та показати себе, а тому пропоную провести ліричний вечір "Любов і щастя завжди поруч". На мою думку, підготовка до такого заходу сприяє згуртуванню класного колективу та дозволяє дітям провести якийсь час в колі своїх однокласників. Кумедні випадки на репетиціях надовго залишаться в їх пам'яті.

Сценарій родинного свята «Любов і щастя завжди поруч»

Музичний фон                                                                                               
Кл. керівник: Свічку родинного тепла я запалила
                          І вас на свято гостинно запросила.
                          Горить тихенько полум’я свічі,
                          Воно розкриє таємниці кожної душі.
                          Звучить мелодія чарівна.
                          Весна. Вирує скрізь життя.
                          Любов – ця крихітна царівна.
                          Свої для нас обійми розкрива.
                          Кохання людство окриляє,
                          А щастя поряд десь блукає.
                          Щасливою сімя тоді стає,
                          Коли любов панує тут й повага є.
Вальс                                                                                                              

Вед.: Любов стоїть біля витоків людського життя. Любов це добро, яке оживляє спустошені душі. Любов надає сили, зцілює, робить людину щасливою.


Вед.: Саша Чорний писав: «Любов повинна бути щасливоюце право любові. Любов повинна бути красивою це мудрість любові. »

Притча про любов і щастя                                                                        

Вед.: Любов – це коли тебе люблять не за те, хто ти є, а за те, ким себе почувають поряд з тобою. Ніхто не вартий твоїх сліз, а той, хто вартий, ніколи не дозволить тобі плакати.

Вед.: Якщо тебе не люблять так, якби тобі цього хотілося, це не означає, що тебе не люблять всією душею. Друг – це той, хто тебе тримає за руку і відчуває твоє серце і душу.

Вед.: Якщо ти не відчуваєш любові, не сумуй, посміхнись, бо невідомо хто і коли покохає тебе за твою посмішку, вдачу. В цьому світі ти лише людина, але для когось з часом зможеш стати цілим світом.

Вед.: Пережити нерозділене кохання нам допоможе Влада з піснею «Відпусти»                                                                                                      

Вед.: Господь посилає нам не тих людей для того, щоб ми відчули всю повноту щастя, коли зустрінемо ту єдину, рідну людину. Не варто шукати щастя, найкраще в житті приходить тільки тоді, коли його вже не чекають.

Вед.: На жаль, багато хто вважає, що любові не буває. Що це порожнє слово, яким прикриваються як щитом. Але якби там не було людство вірить в любов. Любов, втілену у віршах, в музиці і, найбільше, в любов до жінки.

Музичний фон                                                                                              

Освячена землею й небесами,
З родинним хлібом-сіллю на столі,
Окрилена палкими почуттями,
Крокує жінка по святій землі.
В ній колискова раннього дитинства,
В ній свіжість ранку, пісня солов’я,
В ній запорука щастя й материнства,
На ній тримається і праця, і сім’я.
Незамінима в будь-якій оселі,
Сімейний затишок у сяйві буднів тче.
Жінки озеленяють душ пустелі
Любов’ю, що джерелами тече.
Чарівність, ніжність, ласка і турбота –
Це риси, притаманні всім жінкам.
Дає їх безкорислива робота
Вагомий зміст життєвим сторінкам.
В домашнім колі жінка – господиня,
Успішна бізнес-леді – поза ним.
Її душа – оазис і святиня
Із ореолом честі діловим.
Чоловіки, вклоніться половині,
Цілуючи сріблинки на чолі, –
Дружині, матері, і жінці, і людині –
Найблагороднішій істоті на землі!

Вед.: Українська жінка – найбільше диво світу. ЇЇ наділено рідкісними й дивовижними якостями – терпінням і рішучістю, лагідною вдачею і мужністю, спокусливою беззахисністю й умінням знаходити вихід із найскрутнішого становища. Вона наділена таємничим умінням, затиснувши в руці обурення й образу, бути доброзичливою, лагідною й сповненої віри в кращі часи.

Український танок                                                                                      

Вед.: Задумавши жінку, Бог хотів, щоб вона була досконалою. Він дав їй плечі, такі сильні, щоб тримала цілий світ, і такі ніжні, щоб підтримувала дитячу голівку.

Вед.: Бог дав їй дух, настільки сильний, щоб стерпіти будь-який біль. І дав їй волю, щоб вона йшла вперед, коли інші падають. Вона піклується про хворих і втомлених, ні на що не скаржачись.

Вед.: Господь дав їй доброту – любити дітей за будь-яких обставин, навіть, якщо вони кривдять її. Мати, тільки вона нічого не пожалкує для своєї дитини, це вона у хвилину небезпеки ніколи не згадає про себе, все віддасть для того, щоб захистити свою дитину; зазнає будь-яких труднощів, щоб жилось їй краще. Віддасть всю свою мудрість, тепло свого серця, своє здоров'я.

Вед.: Про сучасну маму заспіває нам Яна, підтримаємо її бурхливими оплесками.

Пісня                                                                                                               

Вед.: Материнська любов не знає меж. Вона очищає нас, зігріває, зупиняє перед безоднею. Мати тяжко страждає, якщо її дітей спіткало лихо, і розцвітає, стає молодшою, веселішою, сильнішою, коли бачить, що її діти виросли порядними людьми. Мати — захист і притулок для дитини — вона її опора і совість. Все-все, що є в нас найкращого, все від неї, від рідної неньки.

Вед.: Весна завжди асоціюється з жінкою. І тому не дивно, що саме в цю прекрасну пору ми святкуємо жіночі свята. А найголовніше серед них – це, звичайно День Матері. Свої найкращі почуття ми хочемо висловити вам, любі наші матусі, піснею «Надарую квіти».

Пісня                                                                                                               

Вед.: Бог зробив жінку з ребра чоловіка, щоб вона захищала його серце. Дав їй мудрість зрозуміти, що хороший чоловік ніколи не завдасть їй болю навмисно, але іноді випробовуватиме її силу й рішучість стати поряд з ним без вагань.

Вед.: І нарешті, дав їй сльози. І право проливати їх, де і коли вона забажає. А нам всім треба зрозуміти, що краса жінки не в її одязі, зачісці чи манікюрі. Краса жінки в очах, які відчиняють двері до її серця, де живе любов.

Музичний фон                                                                                              

Я ЖІНКА – ТА, яку зустрівши,
ТИ не забудеш до кінця життя.
Й той запах квітів, вплетених в волосся,
Візьмеш з собою, навіть в небуття…
Я ЖІНКА ТА, яка навчить любити,
Яка вікриє сенс твого буття.
І ти захочеш жити…Будеш жити!
Закоханий у кожну мить свого життя.
Я ЖІНКА, яку ТИ полюбиш
Так ніжно й щиро, як ніколи не любив.
І зрозумієш (хоч це, мабуть, й прикро),
Що досі ти по-справжньому не жив!
Я ЖІНКА – ТА, любов якої
Не раз ТИ піднесеш на п’єдестал.
Як еталон всесильної любові,
Тієї, від якої світ добрішим став.
Я ЖІНКА – щира, ніжна, вірна,
Народжена для ТЕБЕ і ТОБІ.
І, якщо ТИ мене колись образиш,
То не простиш цього вже сам собі!

Вед.: Любов між чоловіком і жінкою зіткана із суцільних протиріч. Не знати, чого тут більше – любові чи ненависті, захоплення чи зневаги, злагодженості чи суперечок, ідилічного миру чи запеклого змагання особистостей.

Вед.: Кажуть, що тільки в родинах, присипаних попелом байдужості, не киплять пристрасті. І все ж люди одружуються. Так було завжди. Коли учень запитав Сократа, чи робити йому цей крок у житті, Сократ відповів однозначно: «Одружуйся. Якщо шлюб виявиться вдалим, пізнаєш щастя, якщо невдалим – станеш філософом».
Музичний фон                                                                                              
Ведучі виносять коробки з взуттям.

Вед.: Друзі! Дуже часто, щоб чоловіку зрозуміти жінку, йому треба ума палата, янгольське терпіння та неабияка витримка. І так сімейна пара збирається іти до знайомих.

Ігор: Лена, де ти лазиш? У тебе що нове взуття?
Лена: Так, а що мені босою іти.
Ігор: Босою! Босою, Лена! А це тоді, що таке? (показує на коробки з взуттям)
Лена: Взуття.
Ігор: Взуття?
Лена: Моє взуття.
Ігор: Ага, так це тільки твоє взуття. Я що одружений на сороканіжці?
Лена: Це моє літнє взуття.
Ігор: Ну і ну. Тут цих сандалів. (бере одну коробку) А тут що?
Лена: Сандалі.
Ігор: А тут що? (бере наступну коробку)
Лена: Теж сандалі.
Ігор: Я тільки попробую, можна! (бере взуття з однієї коробки і перекладає в іншу). Мірекл!
Лена: Ти що робиш?
Ігор: Включаю тобі розум, Лена.
Лена: Так це ж…
Ігор: Так це ж правильно, жінки… А тут, що? (бере іншу коробку)
Лена: Ой, там старі і їх можна викинути. (Ігор викидає коробку)
Ігор: Я зрозумів, коробка пуста і ти про це знала. Так?
Лена: Так, ти виграв бій, але це не означає, що ти виграв війну.
Ігор: О, а у нас тут бойові дії розгортаються. Так! (Ігор витягує дуже велику коробку) Ого-го-го-го. А це тут у нас що, фельдмаршал? (Витягує з коробки наступні черевики) Лена, ну навіщо для цих черевик потрібна така велика коробка?
Лена: І ти мені після цього будеш говорити про великі коробки? (витягує дуже здорову коробку) Тут твої чоботи.
Ігор: Так. Але подивись, як вони раціонально, раціонально укомплектовані! (Відкриває коробку) Тут взагалі все. Ра, (достає з чобіт черевик), ціо (достає інший черевик) нально (витягує черевик Лени). І тут ти влізла зі своїм черевиком (Кидає черевик на підлогу)
Лена: О, знайшовся другий! А я думала, що його вкрали. Чесне слово!
Ігор: Лена, це весільні черевики! Навіщо ти їх зберігаєш? Ти ж їх одягала тільки один-єдиний раз!
Лена: Так, це ж пам'ять. А де твої весільні черевики?
Ігор: Ось! (показує свій черевик) Ось мої весільні черевики! Десять лет – сносу нет! О це так пам'ять, Лена!
Лена: А чого ти прийшов з роботи, а їх не знімаєш?
Ігор: А ввечері в футбол з мужиками я в чому ганяти буду? Черевики працюють, а не гниють в картонних коробках.
Лена: Досить на мене кричати. Це все моє. І воно мені дуже треба.
Ігор: Жіночка! (показує на мішок) А тут, що таке?
Лена: Це взуття, яке я, навряд, чи коли-небудь надіну. (Ігор висипає взуття)
Ігор: Лена. Я добре пам’ятаю кожну фразу, після якої купувалися ці черевики. Ось ця пара... (бере взуття) Ігор, це тобі не Китай, який-небудь, це справжня Італія. (викидає, бере наступні) Ну той що, що це Китай. Ти тільки подивися, як вони мені пасують.(викидає, бере наступні) Я в цих в магазин по хліб ходити буду. Мої любимі… (бере наступні) Ігор, хоч це й не мій розмір. Але по такій ціні, їх гріх не купити… Лена, я сам викину весь цей хлам. Усі ці лодочки, балетки…(скидає черевики в мішок і бере наступну пару) Ленка, ти що, до сих пір їх зберігаєш?
Лена: Ага.
Ігор: Так, це ж ті черевики, в яких…
Лена: В яких я була на першому побаченні.
Ігор: Так, я пам’ятаю. Ти була в цих. Я був в цих… (дивиться на свої черевики)
Лена: В весільних…
Ігор: Ну тоді вони були ще випускними.
Лена: Ага. Ось бачиш, Ігор, це ж пам'ять. Це наше перше побачення, а це наш перший Новий рік. Це наше весілля.
Ігор: А це, Лена, моє життя. (знімає черевик з ноги) Так, ну хоч тепер я зрозумів скільки пар черевик потрібно жінці для повного щастя.
Лена: Скільки?
Ігор: На одну більше чим у неї є.
Лена: На дві.
Ігор: На одну. (сперечаються)

Музичний фон                                                                                              

Рок-н-рол                                                                                                       

Вед.: Сьогодні на нашому святі для вас від душі співає Людмила пісню Бери своє».

Пісня                                                                                                               

Вед.: Жінка щаслива, коли поряд є коханий чоловік. Люблячий та терпеливий. Готовий заради неї на будь-які жертви.

Вед.: Купити норкову шубу замість омріяного авто, поїхати до тещі, а не піти на футбол. Возитися на кухні, поки кохана дивиться улюблений серіал. І ще багато чого…

Вед.: Такий чоловік із задоволенням, любов'ю готується до жіночого свята. Купує подарунки, сувеніри, організовує незабутні шоу, вечірки, сюрпризи. Готує шикарні страви, купує квіти, і з посмішкою на вустах миє посуд цілий день.

Музичний фон                                                                                              

"Ти є найкращий" - так співають солов'ї,
І це найвища є у світі правда.
Ти радість й щастя всім приносиш на Землі,
Моє кохання ти й моя відрада.
Знайомство наше – подарунок долі,
Тебе немов всі ангели небесні
Придумали десь там, в своєму колі,
Й сюди спустили – ти як мрії їх воскреслі.
Ти ніжний, добрий і такий ласкавий,
І розум в тебе гострий мов стріла.
Забавний, мудрий, в видумках цікавий,
З тобою завжди я щасливою була.
Мене ти розумієш з напівслова,
А очі світлі мов небесная блакить,
Приємна, добра, ніжна твоя мова,
Говориш - як струмочок десь біжить.
Ти є найкращий, і це добре знаєш,
Та скромність в тебе мабуть у крові.
Усім навколо завжди помагаєш,
Проте подяки не чекаєш ти собі.
Ти дуже добрий, дуже ніжний і жаданий,
Тебе я втратити не хочу, зрозумій.
"Я так радію, що ти Є, КОХАНИЙ!!!
Бо ти найкращий, просто кращий..,і ТИ МІЙ !"

Вед.: Людство чекає любові. Вона занадто тендітна, ця Богиня! Вона боїться грубого слова і невірного жесту. Спробуйте послухати своє серце– і, почуєте, мелодія полине дивовижна. Набираючи силу голосу і почуттів, вона стане впевненішою, і ви відчуєте самі, що богиня повернулась до вас і стала розкривати свої таємниці.

Вед.: Адже любов це таємниця! Людство чекає любові! А любов чекає до себе особливої уваги, особливих слів і вчинків, захисту і безкорисливості. Любов чекає особливої музики нашого серця.


Немає коментарів:

Дописати коментар