середа, 11 вересня 2019 р.

Домашнє завдання

5 Form. Attention!
Увага! Домашнє завдання для учнів 5 класу на четвер, 12.09.19: вивчити фрази-кліше; повторити рахунок від 1-12; вивчити присвійні займенники.
Фрази-кліше:
1. What nationality are you? – Якої ти національності? Вот нешенеліті а ю?

2. I am Ukrainian. Я – українець. Ай ем юкрейніен.
  

3.How old are you? – Скільки тобі років? Хау еулд а ю?

4.I am ten (eleven). – Мені десять (одинадцять). Ай ем тен (ілевн).

5.What are you? Хто ти за професією? Вот а ю?

6. I am a schoolgirl (schoolboy). – Я школярка (школяр). Ай ем е скулгьол (скулбой).
Counting/Рахунок

1 – one – ван                                                              7 – seven – севн
2 – two – ту                                                                8 – eight – ейт
3 – three – срі                                                            9 – nine – найн
4 – four – фо                                                              10 – ten – тен
5 – five – файв                                                           11 – eleven – ілевн
6 – six – сикс                                                             12 – twelve – твелв


Особові займенники
Присвійні займенники
I (я)
my (мій, моя, моє, мої)
he (він)
his (його)
she (вона)
her (її)
it (воно)
its (його, її)
we (ми)
our (наш, наша, наше, наші)
you (ви)
your (ваш, ваша, ваше, ваші)
they (вони)
their (їх)

Немає коментарів:

Дописати коментар